AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

12 Kasım 2017

Yüz Felci - bell's palsy (06.11.2016) Bana nolmuş

Bana nolmuş
Bazen yapılan değişiklikler mecburiyettendir mesela saçımı kestirmem gibi
Çünkü kısmi yüz felci geçirdim ve gülemiyorum çünkü gülünce çok korkunç oluyorum
Bazen insan en çok sevdiği şeylerden mahrum kalır en basiti gülme eyleminden bile çünkü sen hiçbir şeye aldırmadan gülsen bile insanların bakışları rahatsız eder
Öyle bir bakarlar ki senin o an ne kadar çirkin göründüğünü resmen yüzüne vururlar
Ben hiçbir zaman güzelliğe yada insanların dış görünüşlerine önem vermedim
Tamda bu yüzden
Başına öyle bir olay gelir ki çekici güzel yada muhteşem ötesi olsanda tüm güzelliğin tek bir hateketinle yokoluverir
Gerçekten zor bir durum olduğunu daha iyi anladığın andır görme engelli yada bir uzvunu kaybeden yada başka engeli olan insanları
İnsanlar çok acımasız bunu zaten biliyorum ama her seferinde şaşırmaya devam ediyorum
Birkaçına noldu beğenemedinmi diyesim geldide uğraşmaya değmez
Şuan yüzümün sağ tarafını kullanammıyorum ne yemek yerken ne gülerken ne de konuşurken
İlk kez yaşadığım birşey mi değil 3,5 yaşında iken de yüz felci geçirdim ki allahıma şükürler olsun annem cin şeytan çarpmasına inanan bir insan olmadığı için doktora götürdü orta kulak iltihabının neden olduğu anlaşıldı ve tedaviyle ve kalıcı hiçbir hasar kalmadı
Gözümden istemsizce akıp giden göz yaşını göz alerjime bağlamışken yüz felcinin habercisi olduğunu öğrendim
Ağzımın içi yağ tabakasıyla kaplıymışta bundan dolayı tadalamıyormuşum gibi gelmesininde yüz felcinin habercisi oldığunu öğrendim
Ve uçuk mikrobunun bile yüz felcine neden olabildiğini öğrendim
İnsanın yüzünü hissetmemesi çok garip bir duygu uyurken gözünün tam kapanmaması
Ağrılara kasılmalara rağmen rahat hamilelik geçirdim diye geçirirken yüzümü hissedemediğimde ilk düşündüğüm şey ağır ilaçlar kullanmam gerekirse bebeğime ne olur doğduğunda nasıl emziririm oldu anne olmak galiba böyle birşeymiş o an bana nolucak düzelmezse diye düşünmedim
Ama içine oturmadı da değil hep mi ben ?



İnstagram versiyon 😷
Bazen yapılan değişiklikler mecburiyettendir mesela saçımı kestirmem gibi
Çünkü kısmi yüz felci geçirdim ve gülemiyorum çünkü gülünce çok korkunç oluyorum he budurumdan ben çokta rahatsız değilim
Tek rahatsız eden insan en çok sevdiği şeylerden mahrum kalır en basiti gülme eyleminden bile çünkü sen hiçbir şeye aldırmadan gülsen bile insanların bakışları rahatsız eder 
Öyle bir bakarlar ki senin o an ne kadar çirkin göründüğünü resmen yüzüne vururlar çirkin olmam kimi ilgilendiriyor onuda anlamadım
Ben hiçbir zaman güzelliğe yada insanların dış görünüşlerine önem vermedim kimseninde yüzüne öyle dik dik bakmadım bakanıda uyardım
İnsanlar çok acımasız bunu zaten biliyorum ama her seferinde şaşırmaya devam ediyorum
Daha önemli işlerim olmasa birkaçına noldu beğenemedinmi derdimde neyse
#mecburiimaj #kısasaçlarım #bencegüzeloldu #herhastalıkgeçiciolsun #hiçkimsetakmayadeğmez #benhalimdenmemnunum #çirkinsemkimene #hastainsanlarabirazsaygı

Hiç yorum yok: