AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

2 Nisan 2010

eğitim günleri :D

günaydın cancağzım
evet eğitimdeyim turkcelde mt olmak adına yolumda emin adımlarla ilerliyorum
şirketteyim şuandada böyle bir havalara girmiş durumdayım ev kızı modundan çıkmış olmanın mutluluğuda diyebilirim aslında
bazen karga kahvaltısını yapmadan çıkıyoruz servise buna istinadende uykusuz kalmanın mallık etkisi yarattığı bir gündeyim aslında :)
çağrı merkezinde çalışmanın bana katacağı bir çok etkinin olduğu taraftayım hala eksileri görmek istemiyorum
örneğin tüm gün milletle teknik konularda yardım konuşmaları yaptıktan sonra eve geldiğimde hiç sanmamki konuşma şevkim kalmış olsun :):)
daha şimdiden vas ekibinde olmanın benim için çok uçuk bir iş olduğunu düşünmeye başladım teknolojiden nefret eden ben ama sonuna kadarda sömüren ben
şimdi açılış anonsunda ;
iyi günler teknoloji uzmanınız aylin ben nasıl yardımcı olabilirim
diyecek siz düşünün gerisini
ama çok eğlenceli bir eğitim grubumuz var bu yüzden süper geçiyor zamanımız
eğitmenimiz selda da saolsun bizim kadar cana yakın oryantastonumuza inanılmaz katkı sağlıyor ... eğitim hiç bitmese diyoruz çünkü hatta girdiğimizde bukadar birbirimize bağlı ve eğlenceli olamayacağız :)
her birimiz ayrı takımlara dağıtılacak
zaten herkes bizim gruba şaşırıyor içeriden vasa geçiş dışarıdan alım ve erzurum lokasyondan vasa geçiş olarak ayrı 3 grubuz aslında ama hepimiz hemen her yerde birlikteyiz...
operasyonda aynı vardiyada olsak bile selamlaşmaya bile takatimiz kalmayacak bizde çok iyi biliyoruz yani öyle kopmayız biz hep böyle kalırız demiyoruz o sebepten :D:D
şuan moladayız zaten eğitimde molaların keyfini sürüyoruz hatlar wait olduğunda tuvalete gitmeye vaktimiz kalmayacakmış diyor tüm eski çalışanlar takım liderine 3dk fazla tuvalette kalmanın hesabını verecekmişiz napalım kader kısmet :D:D
ama inanıyorum ben bu işi kavrayacağım ve amaçlarıma ulaşmanın basamağı bu olacak
hedef insan kaynakları
eee çağrı merkezi demek yardım almak isteyen insanlar demek ve benim içinde çağrıyı yönetip insanların memnuniyeti sağlamayı ve insan profilleri hakkında en büyük deneyime sahip olmak demekse
neymiş bu tercih güzel bir başlangıç demekmiş
işte böyle şimdi mola bitiyor yine görüşürük tamam mı
ben artık yoğun bi insanım bak akıllı ol :D
yok öyle beni boşluyorsun artık konuşacak başlarının etini yiyeceğin insanlar buldun beni unuttun yüzüme bakmaz oldun gibi tümceler kurmayacağını hatta bundan ötürü çok memnun olacağını biliyorum esen kal cancağızım