AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

12 Kasım 2017

Ben geldim

Ne çok zaman oldu di mi CANCAĞZIM hep aklımdaydın ama elim varmadı bir türlü yazmaya ne çok şey değişti hayatımda ben davayı kazandım sonra gelin oldum hatta anne bile oldum 3 onluğa az kaldı bide
Sen ne kadar değiştin diye sorarsın çok değiştim önceliklerim bile değişti paylaşımlarım yaşam tarzım hatta farkettim ki içimdeki çocuk daha az güler oldu
Olgunlaşmak böyle bir şey miydi ki ?
Zaman akıp gitti ben yaş aldım bi sürü şey oldu bitti
Biliyormusun en iyi öğrendiğim şeyler listesi yapsam sanırım destan yazarım
Değişmeyen tek şey var ismim
İnsanları hala hayretle seyrediyorum çoğu artık sosyal medyadan niye mi sırdaşlık ettiğim çok insan sırf en özel sırlarını bildiğim için korkularımdan benden kopmayı tercih ettiler evlenince ne vefasızlık değilmi instagram bile yoktu sen vardın galiba aynı şeyi bende sana yaptım özür dilerim
Bilirsin özür dilemeyide benden dilenmesinide sevmem ama senden koptuğum aklımdan geçtiği halde uğrayıp yazmadığım için özür dilemeliyim
Şimdilik bu kadar sana kızımdanda bahsedeceğim bol bol snota yazdıklarımı paylaşacağım daha ohoo çok göreceksin beni😍
Bekle ve sevgiyle kal

...

Hiç yorum yok: