AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

12 Kasım 2017

KARINCA KARARINCA EVİME ULAŞINCA HAMİLE KAFASI 😂

Haziran 2016 günüde bulurum bi ara 😋

Bugün uyandım bitkinlik yorgunluk yarı gözüm kapalı
Açım tabi mutfağa gitmek üzere kapıyı açtım
Kapıyı açmamla birlikte gözümde açıldı
Yatak odasının kapısının orda 5-6 karınca fink atıyo
Bisağa bisola koşuşturuyolar
Önce içimde bir öfke patlaması yaşadım saydım sövdüm 3.kattayım lan dedim 3. kat
Ben evlenmeden önce deli gibi büyük bir temizlik malzeme alışverişi yapmıştım
Tabi o alışverişi yaparken kendimi okadar kaybetmişimki
Karınca yemide almışım 😂
Aldığımı gördüğümde ben çok gülmüştüm
Hatta  Kocişim dalga geçtiydi 3.katta ne karıncanın ne işi var diye
İşte ogün bugünmüş dedim koştum banyoya 😂
Acil yemi açıp koydum oldukları yere
Ne açlık kaldı ne bişey giriş yaptıkları yeri bulmalıydım
Hemen bütün odalara baktım balkon, koridor, salonda dahası varmış
Nereden geldiklerini anlamak için orayı burayı çekince hazır silip süpürmeyide aradan çıkardım 😂
Neyse asıl apartman meselesine gelelim 3. kata karınca nasıl çıkar sorusuna
Evet benim çok değerli sokak ve kapıönü sever komşularım tüm gün apartman girişinde yiyip içiyorlar hatta olayı okadar abartıyorlar ki çekirdek kabuklarını apartman girişinde yere atıp ertesi güne kadarda süpürmüyorlar
Toplantıda bu nedenle evlere kadar çıkar alışıyor karıncalar buraya üst katlara kadar yol bulurlar dedim
Ben dedimde kimse iplemedi üzerinden aylar geçti hala sokak sever konşular aynı tas aynı haman
Bir hatırlayalım özgürlük neydi?
Özgürlük, Birlik, Eşitlik ve Kardeşliktir
Herhangi bir kısıtlama olmadan,başka bir KİŞİNİN ÖZGÜRLÜĞÜNÜ ENGELLEMEDEN düşüncelerini söylebilmesi ve davranışlarda bulunabilmesidir!!!
Yani bu durumda kapının önünde otururken apartman girişini kirletiyorsan gürültü yapıp evde dinlemeye ve bolca uykuya ihtiyacı olan beni rahatsız ediyorsan özgür değilsindir
Birlik olup konuşulanları uygulamıyorsun
Evinde sesizlikle oturmak isteyenle aşağıda yanında oturana eşit davranmıyorsun
Zaten bunları yapmayan kardeş kardeşte geçinemez
Bu durumda sen özgür değilsin
Hamile halimle karınca peşinde koşmama neden oluyorsanız yukarıdan tepenize dökülecek bir kova suyu hakediyorsunuz İşte ben bunu yaptığımda huzur dolacağım ...

Hiç yorum yok: