AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

12 Kasım 2017

HAMİLELİĞİM BİTİTYOR MU EYVAH ¡¡¡ ☆19.11.2017☆

Hamilelik tribine girdiğimden ötürü oluşan bu muşmula suratımı bile özleyeceğim 😂
Bugün garip duygular içerisindeyim ben hamileyim bana hizmet edilsin tüm kapılar açılsın özel davranılsın gibi isteklerim olmadı hatta hamile değilmişim gibi takıldığım her işe atladığımda çok oldu ama hamişliği tüm sıkıntılarıma rağmen çok sevmişim meğer 😊
En çokta benim göbüşümdeeee kııızzııııımmm vaaarrrrr orda büyüyoooo diye ağzımı yaya yaya kocacığıma anneme ablama şımarıklık yapıp evde saçma sapan göbek dans yapmayı özleyeceğim
Kızıma kavuşmaya az kala hem meleğimi kucağıma biran önce almak istiyorum hemde göbüşümde kalıp kıpırdanmaya devam etsin istiyorum
Lohusa kafası yaşamak istiyorum mesela beni inanmadığım alın morun 40'ın basmasını istiyorum inanam için yaşamam lazım sonuçta deneyim deneyimdir 😂 hem yanımda herkes olsun hemde hiç kimse olmasın istemek istiyorum
Mesela herkes ziyarete gelsin, kızımı herkes sevsin ama uzaktan kızıma benden başka kimse dokunamaz kıskançlığı yaşamak yada kızımın biranda popstramışçasına ilgi görmesine biraz bozulmak istiyorum ve onun kokusunu duyup yüzünü her gördüğümde dünya dursun ulen diye bağırmak istiyorum
Hamileliğin ilk haftalarındaysanız psikopat ruh hallerine henüz alışamamış olabilirsiniz  ama güzel bir şey içince bile kimse o kafaya ulaşamıyor
Ben çok nazlı değildim çok kötü olduğunda bile yeri geldi çok iyiyim dedim çünkü öyle daha iyi olacağıma inandım ve tek tavsiyem var nasıl rahat ediyorsanız öyle davranın kimseye kulak asmak zorunda değilsiniz herkes sizin iyiliğinizi düşünüyordur ona hiç şüphem yok ama en rahatı nasıl siz bilebilirsiniz bebeğiniz sizinle herkes evine çelilince onunla başbaşa kalan bir tek kişi var oda en kıymaetli olan SEN ...
Ben ilk üç ay saatli bomba gibiydim risk olduğu için evime temizlik yapmaya gelen annem benim yaptığım gibi yapmadı diye temizlik yapmayın bırakın gidin oturmaya gelin sadece diyerek evden kovmuşluğum var yani 😯 tabi annem bana aldırmadı o ayrı ve o an kalıp işine devam etmesinin nedenini şimdi anlıyorum 😊 çünkü o anne
Neyse 3 aydan sonrada tam tersi ben ki kontrol manyağı olmama rağmen sinirlerim alınmışçasına ve hamile olan kocacığımmışçasına anlayış ötesi bir sabır geldi
Bu arada hamile tribine giren kocalar doğrudur efenim bizzat deneyimledim, sevgili kocacığım benim yapmadığım alınganlığı ve atarları bizzat yaptı çoğu zaman he he sensin diye geçiştirsemde arada hormonların hücum etmesiyle sana noluyo be durduk yere bağırıyorsun bana hamile olan benim diye ağlamışlığım var 😂 Ayrıca kocacğım tam 7 kilo aldı benimle birlikte bu bir çok erkekte görülen birşey korkmayın beyler
He ben 22 kilo aldım çok kilo almak bebeğin sağlığı açısından iyi değil, bu kiloları alırken tek korkum hamilelik şekeri vs gibi sıkıntıların olabilme ihtimaliydi ama sağlıklı beslenmeye çalıştım çok fazla dışarda yemedik sebze meyve tüketmeye özen gösterdim yeri geldi sıfır tuz tüketimi yaptım ki normal şartlardada çok az kullanırım bir avantajım oldu ilk aylar ben dikkat edip tatlı yemedim 3 geçtikten sonra 8. aya kadar tatlı tüketemedim minnacık kurabiye bile yesem miğde bulantısı yaptı tatlı yemediğim içinde insülin direncim yüksek olduğu halde hamilelik şekerimde çıkmadı
İlk aylarda yediğim balık zehirlediği ve o zehirlenme sonrasındada her yemek istediğimde alerjik reaksiyonlar gösterdiğim için pek yiyemedim ama bolca kırmızı et mevsimine göre sebze tükettim bu devirde pahallı ama hamilelikte zorunlu besinler var malesef
Tek tavsiyem siz siz olun önünüze gelen abur cuburu yemeyin kilo alınacaksada sağlıklı beslenerek alınsın et alınamıyorsa ete eş değer bakla vs gıdalar tüketilsin
Ben riskler yorgunluk hissi vb benzeri bir çok abuk sabuk olayın başıma gelmesi nedeniyle çok aktif ve hareket bol bir hamilelik geçiremedim dinleme modundaydım ama evde bol bol mutfağa girdim kızımın çok gerekli olmayan ama yeni moda ıvırzıvırlarıyla uğraştım
Hamileliğin son haftasına kadar gezip tozan yerinde durmayan, çalışan hamile olmak, platesti, danstı gibi etkinliklere katıldığım bir hamilelik geçirmeyi daha çok isterdim ama şartlar gereği bolca dinlendim ve bundan sonra en çok kullanacağım kelimeyi öğrendim bebeğimin sağlığı iyi olsunda ... ☺
Bu arada dinlenirken eleştirilerede maruz kalmadım değil her hamilelik bir değil şartlar ne gerektiriyorsa o şekilde geçirmelisiniz ağrılı sancılı zorluysa uyuyabildiğin her saniye uyu çünkü sen ne kadar dinlenir ve iyi beslenirsen bebeğin o kadar iyi gelişir
Şurda şubata ne kaldı diyerek 28 elveda derken anne olacağım ve şimdiki koşullara göre erken yaşta anne oluyorum diyebiliriz ve ben anne olduğum için artık her şey olmasada pek çok şeyin en iyisini ben bilmeliyim bırakında ben kendi çocuğuma mükemmel anne olayım
Sadece isteğim güzel fikirlerinizi ve yaşadıklarınızı bana anlatın ben deneuimleri dinlemeyi severim ama bunları uygulamamı beklemeyin yada uygulamam için ısrar etmeyim
Bide nolur bu hassas anne adayını felaket seneryoları ile bunaltmayın sayın ahali zaten aşırı hassas aşırı korumacı aşırı sarıpsarmalayan bir yapım var beni limsenin dahada korkutup ürkütmesine ihtitacım yok
Durr bunlar iyi günlerin bolbol uyu sen şimdi çünkü uyumaya vaktin olmayacak tüm hayatını ona adayacaksın bla bla bla
Evet aynen öyle olacak çünkü ben bunu kendim istedim bizzat anne olmak istedim 28 yaşıma kadar rahat yaşadım uyudum gezdim tozdum kafama göre takıldım
Birazda minnak savunmasız benden başka büyümesi için genel ihtiyaçlarını karşılayacak kimsesi olmayacak bir meleğin beni uykusuz bırakıp onu düşünmeden bir adım atmayacağım bir halde yeri gelip torgunluktan kendimce isyan edip sonra o benim bebeğim onu ben istedim tabikide yapacağım tün bunları diyerek psikopat ruh hallerine girmeyi göze alarak ben istedim kime ne
Senin hamileliğin senin çocuğun en mükemmel anne sensindir
Karışmayında benim hamileliğim benim çocuğun içinde en mükemmel anne ben olayım
He şimdiden söyleyeyim sütüm yetecek yetmezse mamayı verceğiz ama doktrorumuz olacağı için onun bilgilendirmesi dahilinde sütüm yarıyor mu yetiyormu bileceğim için çevreden öğrenmeme gerek olmayacak kibarca söylemem gerekirse bu soruları sorarark beni sinir edip strese sokup sütümün gitmesine neden olmak istemediğiniz düşünüyorum hassasiyetiniz için şimdiden teşekkürler😊

Hiç yorum yok: