AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

25 Temmuz 2011

şahsınıza ait telefonunuzu , güvenlik kontrol merkezinden alabilirsiniz :)

terasta unutup yokluğunu bile farketmediğim telefonumu bulup güvenliğe teslim eden kişiye ve arayan soran olmadığını farkedip kime ait olduğunu tespit edip tarafıma bilgi maili atan yetkili kişiye çok teşekkür ederim :)

ayhhh komik miyim neyim
telefonumu ne kadar önemsediğim ortada
telefonumu teslim almaya gittiğimde mail atmasaydım farkeder miydin diye sordu yetkili kişi :) valla hiç sanmıyorum farkedeceğimi çağrı merkezinde çalışmamın tam tersi telefonla konuşmayı hiç sevmiyorum
heee bide o konu var ya saolsunlar , bir kaç kişi beni telefondan daha da soğutuyor yahu elinde telefon maşşallah allah bi çene vermiş gerisinide boş vermiş
cır cır bağıra bağıra gereksiz sohbetlerine dahil olmak istemiyorum arkadaş istemiyorum ...
yine nerden nereye geldi konu yahu kendime hayranım bırakıyorum konu dağınık kalsın işte ben kaçar cancağzım
kendine cici davran ...

Hiç yorum yok: