AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

25 Temmuz 2011

filmim

sorunlu bir ruh taşıyorum bu bedende
şöyle bir oturup düşündüm dün gece nelerim vardı nelerim kaldı diye
hiç hoşuma gitmedi kısa metrajlı aklımda çektiğim film
bazen erken uyanmam gerekiyor çalışıyorum bir şekilde yaşıyorum
uyanmam gerekiyor ... uyuyamıyorum ki uyanayım ... huzur bulmak istiyorum ve o huzurla her akşam uykuya dalıp güne güzel başlamak istiyorum... olmuyor her gözüümü kapatışımda berbat rüyalar peşimi bırakmıyor işte bundandır bilincimi uyutamıyorum ...
takip ediyor her adımımda beni biliyorum istediğim bir geleceğim olamayacak
beklentiler
hayatlara bir bir yük gibi eklendiler
nefes almak ... sadece havayı içime çekip sonrada solumak olmamalı ... nefes alamıyorum ... çekilin kenara meraklı halk ... yakındır içimdeki öfkeli kalabalık sonunda dışarı çıkacak ...
kurur mu sözlerimdeki yaşlar
kabuk tutarmı aklımdaki yaralar
yoksa hayat bana yine mi kıyar
insanlar beni daha çok mu kırar
kapana sıkıştım iyi halden ceza inidirimi vermezler mi bana

???

.

Hiç yorum yok: