AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

24 Eylül 2010

içime işlemez artık hiçbir söz

bazı sözler vardır duyunca yada okuyunca insanın içine işler
bazı sözler vardır duyunca yada okuyunca nasıl bir insan olduğunu tekrar düşünmeye sevkeder tüm zihnini ...
son günlerde içime işlediği sözler olmadığının farkına daha bir vardım
acaba sorularıma cevap almam içinmi bunu yaşıyorum bilemem bilmek istermiyim hayır
konu şu ki ben mükemmel değilim olabilirmiyim olmakta istemem
ben hiç mükemmel deiğilim belkide sıradan biriyim işin aslı sevgilim sen bana fazla iyisin şakısı geldi aklıma durduk yere bugün
gülümsedim içimden nekadar arabesk fikirler nüksetmekte sık sık bünyemde :)
daha fazla yalnız kalmaya ihtiyacım var sanırım
sussssssssssssssssssssssssssss
iç ses yorma beni ...

Hiç yorum yok: