AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

13 Şubat 2009

domaniç istanbul arası yolculuk



Yine bi yolculuk halbu ki hazzetmem ...



6eyülden beri bu 3üncü İstanbul 20 gündür bir ordayım bi burdayım ...

Off!!! Sıkılmaya başladım artık , bir okul sevdasıdır sürükleniyoruz ...



Aklımda binbir fil gelde anlat anlatabilirsen birine ...

Bazen hani diyorum tüm bunlar neyin çabası , diploma iyibir gelecek mi vadediyor sanki .

Çıkar yol bulmak zor bu kargaşamda.

Elimde yine kalem ve ben , yollarda sanki kurduğum herşey aynen olmuş gibi yeni bir düzen kurmak çabasındayım !



Zamanda ben nerde akıp gidiyorum ki ?..

En derinlerdeki fırtınalarda neler kopuyo anlatması güç .



Hayatımda sıkıntılar yeni günlere gebe aklım çekgit diyor bu hayattan ÇEKGİT !

Seslenmek gerek ; '' Fiyatımı sorma ölüm çal beni bu hayattan '' diye. HIHHH!!! SAÇMA

Ben niye hayatı toz pembe yaşayamıyorum ki !!!

Derdim sanki ne ; altı üstü aklıma toz kaçtı , birzda doldu ...

Teknoloji bu kadar ilerledi hadi mucitler aklıma format atında bir işe yarayın :-)



Yine isyanlardayım hayata aslında halbuki hiçderdim yokken kendimi çıkmaza soktum .

Arabesk yaşam tarzından enstanteneler :

-Kara bahtım kör talihim

-Batsın bu dünya

-Gücendiğim dağlara hep kar yağdı

-Aileme yük kara sülük

Pardon ya ben sarışındım dimi unutmuşum .

''Konuyu saptırma aylin (-: İÇ SES :-)'' sen sussana yavhu girme araya her yerde ...

Eeee nerde kalmıştık neyse ya bu konu derin mevzuu !


Neyse ki bu yolun sonunda beni iki güzel bir şey bekliyor :

AİLEM ve KURBAĞA PRENSİM ...



AAA!.. Yol bitiyor , evet evet işte OĞAZ KÖPRÜSÜ ...

- Kaptan dur dur arabayı sağda inecek var,
. . .
- Ya lütfen bir istisna tanıyın indiremeyeceğinizi biliyorum aslında ama hazır köprüye gelmişken azıcık ucundan intehar edeyim demiştim ,
. . .
- Olmaz mı son kararınız mı ama bakın meşhur olurum belki , kameralara poz veririm sonra orda reklamınızı yaparım orda ,
. . .
- Hayır mı , aman üfff be tamam sizinlede aşık atılmıyor ...

Atın beni denizlere yalan dünya size kalsın dedim kabul etmediniz .

Hıhh ölün emi , tövbe nasubillah şu mübarek günde saçmalamak suretiyle çarpılacağımda :-)



SALAĞI OYNAYACAĞIM HER YENİ GÜNE ŞİMDİDEN MERHABA !!!

Hayatın benle zoru yok benim hayatla zorum var .

Ve hala bazı şeylere gülümseyebiliryorsam o halde BEN VARIM PUHAAAHHA !..

Alakaya MAYDONOZ ... Ciddiyet sıfır oldu :)



Aman şimdi gir o sokağa millet camlara HOŞGELDİN AYLİN nerden biliyorsunuz hoş bir yolculuk geçirdiğimi ?

Hem yaptığınız hiç etik değil , bakın komşucuklarım beni gözetliyorsunuz ...

Hem hoş değil eli boş geldim , bakmayın valizlerime size yok hediye .

Ne balta düştü suya , ne o suyu inek içti , nede ormana kaçtı , hem durun ya inek niye ormana kaçıp orman yanıp bitip kül olsun zaten küresel ısınma var .

Ki kundakçılar yakıyor zaten ormanları yeterince , imara açılsın diye ...

Bu inekte kundakçı mıymış eee oda mı organize olmuş ; hangi sürünün ele başıymış ; emri kimde almış ???

Hadi ya tühhh azmettiricisi bulunamamış mı...

Keşke hakim olsaydım inekout operasyonunda tüm inekleri içeri aldırır ; hepsinede en yakın mezbahada idam zecası verirdim .

Aslında hiç fena olmazdı köşeyi dönerdim bi dakika ya idam kaldırılmıştı dimi ...

Bu yol burada biter ve ben çekip giderim işte yolun sonu OTOGAR

YOL BİTTİ

Hiç yorum yok: