AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

6 Temmuz 2011

YAS

ruhum acılar içinde kıvranıyor kötü çok kötü bu olay
hangi mahkeme kararı dindirebilir acımı
hakimin vereceği hiç bir karar vermeyecek bana esli beni
hiç bi hakim kararı ile sağlayamacak eskisi gibi olmamı
annem kucağına alsa beni , ninni söylese uyandığımda silinir mi kötü olan her şey geçmişimden
bana hala masal anlatıyorken uyansam hayal kurmaya hakkım olur mu
evet dünya dönüyor
evet yaşıyorum
hayat bu kez lafım sana değil berbat alınyazıma
hayata tutunmak için her insanın bir sebebi var
peki ya benim
???
suratıma kapanan kapılarımdan , başıma gelen kötü olaylardan aksiliklerden başka neyim ...
dilim varmıyor söylemeye aslında ama yok yok bir şeyim yok
neye tutunsan paramparça oldu
kalbim ruhum benliğim kan revan
kalbim ruhum benliğim paramparça kırık dökük
nasıl bir araya toplayabilirim zamanla , zor bir ihtimal zor çok çok uzak bir hayal
kalabalık yanlızlığım
kimse anlayamaz bizi anlatamam derdimi
anlatılası dert değil çekilir acı değil çok çok kötü
geçmez yara daim olacak her denemede iyileşmeyecek ne yapsamda
gökkuşağım kayboldu , uğramazmı göz yaşlarımın ardından güneş
nerdesiniz renkler
bundan sonra bu kalp sürekli mi tekler
içimdeki çocuğu kaybettim bilemezler
saklandı çıkmaz bir daha onu derin izlerle incittiler
yok artık sobe
bense bundan sonra hep ebe ...
!
!
!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=BjxkyAFTT5A

lunelyyn dedi ki...

teşekkür ederim adsız yorumcum en sevdiğim parçalardan biridir uzun zamandır dinlememiştim iyi geldi ...