AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

20 Şubat 2011

ansızın hayatıma giren prensime

yeni yürümeyi öğrenmiş bir bebek kadar gözü kapalı olmayan
bu sana gelen her adımım
düşmeyi bilen çocuk edasında
gönlümde kanat çırpan bu hayalin
miğdemde uçuşan kelebeklerin
geçmişten kimseyle ilgili olmaması olağanüstü bir duygu
onca ters tavra karşı o insanın çekip gitmek yerine
inatla kendine alıştırması ve alışkanlığın aslında
SEVGİnin farklı bir şekli olduğunu anlamamı sağlaması
sevginin daha önce bu denli huzur verici olduğunu farketmemiştim
belki daha önce bir insanın ;
güneşi oldum
dünyası oldum
bitanesi oldum
ama :
hiç o insanların odak noktası olmadım , taki seni bulana dek
işte senle hissettiğim böyle farklı bir duygu
sen bana her şeyin mükemmel olabileceğini hissettirene dek
inanmazdım sevginin acıdan başka bir anlamı olabileceğine
başka bambaşka bir hediye oldun 23 yaş doğum günümde
iyiki buldun beni
belki çok kalmaz gitmek istersin
ben istemem bunu hep kal benimle olur mu ...

Hiç yorum yok: