AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

22 Mart 2010

nescafe arabası bana çıkmaz ama takıntım oldu :)


lan blog şu nescafe araba çekilişine acayip kafayı taktım

aslında baştan fazlaca tükettiğim hatta tek seferde 2paket yani benim buna altısı birarada dediğim şekli ile ve de aynı zamanda kafein bağımlısı olduğumu kabul ettiğim kahve paketlerini artık çöpe atmıyorum , nescafe çekilşine bol bol kontör yediriyorum zuha ha ha :D

kontörümünde artık bi manitam olmadığından ötürü hemen 0'lanmamasından dolayı arkadaşlara msj atmak dışında buraya msj atmaya başladım

olayı acayip içselleştirdim kazanmassam o arabayı acayip koyar ya :)

aslında audi A6yı pek sevmem ama kafayı taktım habire msj atıyorum malmıyım neyim
bir ehliyetim bile yok :)

yani blogçuğum malumun böyle bir boşlukta olmam ve can sıkıntısından böyle acayip takıntılara sardım :(:(

bak araba sevdam alınma sakın essahtan senin üzerine gül koklamak niyetinde değilim zaten seni ödül olarak verseler kıskanırım vallahada gözüm döner doğrarım sahibini neym :):):):)

işte böyle bir şeyim acayip hallerdeyim :P:P:P:P
nescafe sponsorum mu olsa ne en azından kahveler beleşe gelir eyyy yöneticiler duyun beni :D:D
allah sonumu hayretsin ne diyeyim :D

Hiç yorum yok: