AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

24 Şubat 2010

yarım sessiz mutsuz ben

elinde telefon bir ses bir nida beklemek çok zormuş
ne olacağını kestiremediğin bir sona niyet edipte pişman olmak ağır gelirmiş bu bedene
her seste onun sesini duymak arzusu , her telefona o mu diye koşmakmış
ahhhhhh zor gelir bu benliğe sensizliği kabullenmek
bensiz kaldın sevin . . . neyleyim ben sensiz
unutulurmuş insanın kaidesi buymuş
unutulurmuş başka bi dünyada devam edermişsin
unutulurmuş sen olmadanda ben yaşarmışım
unutulurmuş hadi ordan densiz benim unutmak istediğimi kim demiş
ben gitmelerin eşiğinden çok dönmüştüm oysa , engel olmak için hep sen durmuştun kapıya
bu kez farklı bu kez çok farklı bak bir varmışsın sonra yokolmuşsun
bunalım odamda bunalım ruhumda
kalbim çarpıyor hıphızlı ama bu öyle heyecanlanmak gibi birşey değil
bi ağırlık bu tarifi imkansız bir acı
rüyalarımda hep sen aslında çokta uyuyamaz oldum
hiç kurumuyor göz yaşlarım
tişörtünü geri istemiştim hani demiştim ya
belki bigün ben gitmek isterim sen kal dersin ben kalamam
yada sen kal diyemediğin için gitmek zorunda kalırım
en azından kokun yanımda kalır ozaman
işte bugün o gün sevdiğim gün bugün
aslında aklım karıştı saymadım bugün kaç gün oldu
zaman durdu ben gittim zaman akmaz ben gittim sen yoksun ben gittim
seni özledim hemde tahmin edemeyeceğim kadar çok ÖZLEDİM
seni seviyorum beni seviyorsun ben gittim sen dur dedin ben dinlemedim
neden yaptım bunu ben aptalmıyım
özledim hemde çok özledim kalbime söz geçiremedim ona sakın arama bi daha dedim
susmuyor çığlık çığlığa ama bunu benden başka kimse duymuyor
kalsaydım sende gitmeseydimde kalsaydım sende diyor
bu canımı yakıyor bu söz beni ağlatıyor
içim acıyor çok acıyor tişörtün elimde resmin elimden hiç düşmüyor
bunu ben istedim neden bukadar kalbim ağrıyor
kolay olmazdı elbet ama neden sanrılar çok böyle
neden böyle olduk sevdiğim neden . . .

Hiç yorum yok: