AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

25 Ocak 2010

off ya bu ne sonunda ben darbe yapıcam o olacak . . .


off tayyip başbuğu fena kızdırmış cami bombalatılacaktı dabe olacaktı iddası üzerin yorumları dinledimde şimdi çileden çıkmış , ordu darbe yapmayacaksa bile yaptıracaklar zorla :):)
ya aslı astarı varmı bir allah biliyo ya habire böle yok süikast yok darbe habire gündeme oturan başbakan inandır hadi bizi

nedir bunlar , madem var aç gözlerimizi ozaman yeminle oyum sana sen iddlarını kanıtla gerisi boş bir ergenekon çıktı ucu bucağı gelmedi hani , nerde sonuç ???

ne günlere kadık ya rabb . . .

ortada türkiye diye bişey kalmadı bizim toplumumuz diye bir şey kalmadı dağıldı

kürt dediler verdiler gazı

alevi dediler verdiler gazı

sünni dediler verdiler gazı

sağ dediler verdiler gazı

sol dediler verdiler gazı

noldu ele geçen şu var desinler canımı yesinler fare gibi kemirdiler damarlarımızı noluyoruz arkadaş hani

susma sustukça sıra sana gelcek sloganı var ya

ben bu lafa katılmıyorum bir şeye çare olamayacaksan susacaksın , boş teneke gibi çıkartığın sözlerin sana kasın

bana ney gibiysen keman gibiysen piyano gibiysen konuş bize bir şeyler ver , o ses bizim ruhumuza işlesin , muhalefet olmak laf kalabalığından öte olmalı , bizi inandırmalı ve hemen olmasada faydasını görmeliyiz işte ozaman bu vatan için verdiğimiz şehitlerimizin ardından vatan sağolsunu yürekten söleyebiliriz


bunu yapanlar kimler biz çok iyi biliyoruzda göz mü yumuyoruz ?


EVET . . .


ya kaçıp bu ülkeden kurtuluyoruz yada mal mal olanlara bakıp şaşırmakla yetiniyoruz

bugünlerin farkında olan aydın kesim artık aydınlatamıyor bizi çünkü ya sindirildi bir şekilde yada toprağın altına soktup kararttılar

siyaset diye bir şey yok artık

çıkar için siyaset var

malesef siyasi denen insancıkların al birini vur ötekine

bomboş oldukları için sadece ses çıkar , ama faydalı hiç bişey dökülmez içlerinden

bana göre bir parti yok arkadaşım bu memlektte bunu bilrim , oy kullanmaycakmıyım evet kullanacağım ama isteksiz , vatandışlık borcumu yerine getireceğim çünkü yok deyipte daha beterlerine meydanı boş bırakmamak gerek . . .

sonunda darbeyi ben yapacağım o olacak darbe ne sağdan ne soldan nede ordudan gelicek yiyecekler aylin'den aparkatı görecekler darbeyi :P:P:P

parmak basıyorum siyasete bugünden itibaren :D:D ohh silivri yakın allahtan he ailem bol bol ziyaretime gelebilir kolayca bir kez daha b.çekmecede yaşıyor olmama çok sevindim

elveda arkadaşlar bugünden tezi yok ben gidip teslim olayım nasıl olsa yakında alırlar içeri bu sözlerden ötürü , darbe iddasıyla kapıma getirtmem suçumu biilir paşa paşa teslim olurum :):)





Hiç yorum yok: