AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

22 Aralık 2009


kendimden kaçasım var bu aralar
hiç susturmasınlar beni günlerce ağlayasım var
çok ağır laflar söyleyesim var bana kazık atalara ,kim ne derse kırılacakmış diye düşünmeden taşı gediğine oturtasım var
gelin sizdeki asıl beni anlatın sayın elalem yine hikaye anlatmayın , konuşun hadi başlasın hesaplaşmalar
dökülsün yine yollarıma çakıl taşları yalın ayak çıktım yola , hiç bir zaman eksik olmadı ki zaten dizlerimde yara
ruhumdaki izlerin biri bin para
arkamdan havalıymışım lafını ediyorlar neden insanlara bu kadar uzağım bilmiyolar tanımaya çaba sarfetmeden arkamdan konuşuyorlar
insanlar beni ; suçluyorlar , sorguluyorlar , susturuyorlar , ağlatıyorlar , canımı yakıyolar , yapayalnız bırakıyorlar , benden ne istiyorlar !!!
sayın elalem aradığınız kişiye ulaşılamıyor bundan sonra ayışığı yok aranızda
beni bana sormayın beni kalbinizde arayın
hiçbir şey olasım var
küskün bana kalp atışım
sevdiğimin kokusunu özlemesem bu şehri terkedesim geliyor
o fısıltıyı duyuyorum ''seni seviyorum'' inanasım gelmiyor
yüreğimde korlar , aklımda sorular , nereye gider bu yollar . . .
öznesinin ben olduğum tüm eylemler gelir-gider hesaplaması yapıyor

Hiç yorum yok: