AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

24 Aralık 2009

. . . bir vazgeçiş . . .


geçmişten bir türkü takılırsa diline ve o an anımsarsan beni , yüreğinde ince bir sızıyla hissedersin özlediğini . . .

zamanı geri almak istersen bir gün olmayacağını bilmene rağmen her gece o hayalin hasretiyle uyuya kalırsan bir koltuğun üzerinde ,

ve saatin gece yarısını vurduğu bir vakitte rüyandan uyanırsan kan ter içinde titrersen o an , uyuyakaldığında üzerine bir battaniye örtecek kimsenin olmama sebebini unutma . . .

bir gün yine tek başına televizyon başında zap yaparken , bir kanalda bir türk sinemasına takılır kalırsa gözlerin aklına gelirsem ben bir ah çekersen derinden bu günahın sorumlusnun kim olduğunuda anımsa . . .

benden sonra başkasına verdiğin vaatleri tutmaya okadar gönüllü olmuşsanda gidişlerinin benle alakası olduğunu sanma . . .

sevgi ne menem bir şeydir ki bir gün ardına dönüp baktığında seni çok sevmiş olduğuna inandığın insanın bile aslında seni hiç sevmemiş olduğunu görebiliyorsun ;

sen beni sevmedin aslında sen ben hariç her şeyi sevmiştinde bir bana ısınamamıştı için ,

başka gülüşlerin sabahlarındaydı yüreğin

uçmaya hazır bir kuştu bende sevdan

nitekim öyle olması an meselesi derken içimden , bir de baktım ki zaten öyleymiş

aitlik duygusu tuhaf bir hismiş aslında sana ait olmamam gerektiğinde anladım bunu

iç savaşlarımda kaybolmuştuk evet doğrudur tek bir seferde kırdım kalemi uzun süre ağlayacaktım belki , yine de gittim , gitmeliydim , kalamazdım sende , katlanamazdık ikimizde bu işkenceye . . .

sen yanımdayken her şey aşılır sanardım , omzuna başımı yasladığımda tüm dertler endişeler yok oluverir sanardım . . .

yanıldım

senden geçtim sonra geriye sadece sanrılar kaldı bazen kapı açılıyor ve sen içeri giriyorsun gibi geliyor bana komik değil mi ! ! !

seni orda bırakmıştım ve burda yeni bir hayat kurmuştum oysa

bakma buralara geldiğime ilk başlar çok aramışlığım vardı ortak arkadaşları iyi derlerdi o mutlu buna inandım hep ; öyle olması için ben ondan geçtim , diye içimden tekrarladım defalarca . . .

dün birine rastladım yolda durdurdu beni yapma artık dön geri dedi çok mutsuz dedi bize söylemiyor ama her yerde gözleri seni arıyor dedi . . .

inanmadım ben bir zamanlar sen diye ölüp biterken sessiz kalan sen gerçekten bu duruma gelebilirmisin ???




(: ruh halimi sormayın korku filmi izlerken içimden bunları yazmak geldi . . . :)

. . .

Hiç yorum yok: