AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

2 Kasım 2009

geç kalmış bir yazı 26.09.09 nişana dair notlar . . .


Bir nişan ve o nişandan insan portrelerinin izi kaldı ruhumuzda . . . 26.09.09 da bebeklik arkadaşım yani CİCİM nişanlandı Nişanlığı il eperi kızlarındanda güzeldi maşallah . . . tü tü ttüüü nazar değmez inşallah :D:D

Selim Bey yokluğumu fırsat bildi -gerçi cicim tanıştırıp onay almıtı benden ama- 2yıldır Domaniçte olmasam böyle kolay vermezdim bak ben ona ne işkenceler ederdim :D
Çok güzel temennilerde vardı , haset gözlerde , nişanlık kızın en yakın arkadaşı görünmeye uğraşarak rant elde etmek isteyenlerde ; buna rağmen güzel bir gece oldu . . .
Gerçi gecenin az öncesi biraz yağmurluydu nişanın salonda olmaması da bizi biraz alakadar ediyordu hava durumuna internetten baktığını söylemişti erkek tarfı :D Ama yağmur yağdı o internet sitesini dava etsinler he he he . . .

Bir zamanlar yaşanan bir kaç hayal kırıklığından sonra bu beraberliğinde doğru kişiyi bulduğuna inanan cicim evlilik kararı aldı ve şu an asker yolu gzölemekte . . . Düşünüyorumda mal , mülk , ev , araba , kaynana , görümce falan fişmekan hepsi bi yana dursun gözlerdeki mutluluk daim olsun ! . .

Sevmek duygusu ve beklentiler ! Sadece birbirini sevenler arasındaki değil tüm hane halkı ve elalemin beklentileri . . . Hani diyorum ki bazen kimse karışmasa sevenlere , ozaman daha yaşanabilir olurmuydu acaba ?
Nişan bohçasıymış , takıymış , çeyizmiş , düğün hangi salonda olmuş , gelinlik ne kadara alınmış kime ne . . . O gülen iki sima ve biz değil miyiz aslolan . . .
Eh cicim nişanlandı darısı benim başımaymış herkes öyle dedi ben her söylediğinde utandım niyeyse renkten renge giridim bukalemun misali :):) Niye böyle oldum bende anlamadım halimi görenlerin birde alay konusu oldum .
O hallerim belkide daha önce düşünmediğimdendir ; yani tamam lafı geçtiğinde bigün evlenicem canım demesi dikolay . Sanırım ben bundan korkuyorum niye pek bilemiyorum ama belki evlilikle zamanın avcumda yitip gitmesinden endişe ediyorum . . . Yada o güzel sona ulaşılacak kişininde bunu istediğinden şüphe edilmesi . . .
Gerçi ayak üstü bir sürüde talibim çıktı . . .
Hele bi teyze vardı arkamda evlere şenlik tutturdu sen nurcanın nesi oluyorsun diye ne desem tatmin olmuyor , ey yarebbi :):):) Sonra Cicimden aldım haberi çocuk tıp okuyormuş oda ordaymış akrabalarıymış nişanlısı falan varmı diye sormuşlar yok ama sevdiği var den miş mış falan filan mış miş . . . He he he ilerde kız kurusu olup evde kaldığımda havalı havalı beni ne doktorlar ne mühendisler ne işletmeciler istedide ben varmadım diye anlatırım ! . .
Helede meslektaşım olana verilen cevap varki ; 16yaşında ve liseye giden miniminicik kız kalıbına uydurmuş , bu cüsseye sahip beni sen çok yaşa hayriye abla emi :):):)
Bir nişan , bir çift , o çifte yönelen bakışlar , ve ben ordaydım , hatta koray CİCİM ben yine korayların kapısın önündeyiz bu kez bize ek enişte selim var . Ve şimdi bebeklik arkadaşımızı evliliğe yaklaştıran adımlarını kutlamaktayız . . .
Çok garip duygular içindeyim öylesi bir gecede :
Kayıplar verdik ; bunlardan kazançlar elde ettik , hüzünler yaşadık ve de mutluluklar ; hayal kırıklıkları biriktirdik kesemizde işte yalpalaya yalpalaya geldik -YAŞ- YİRMİBİR'e ! ! !
Bir garip 21 yaş da bırkacağız geride , bir kaç ay içinde . . . Kim bize neler getiririn muhakemesini yapamadan içimizde , yaşamaktayız sevdiklerimizi deli yüreğimizle . . .



. . . SONSÖZ . . .

TEMENNİ:

CİCİM söz verdin mutlu olacaksın bir ömür boyu SELİM'le . . .
Senli bir sonraki yazım olacak inşallah düğününde . . .
Tüm güzelliklerin senin olması dileğiyle . . .

1 yorum:

lunelyyn dedi ki...

koray dediki :

''Anlar vardır tarifsiz insanlar vardır onlarda tarifsiz aslında tarifsizde değil biz onu hiç bir kalıba sokamayız öyle bir gece öyle insanlar öyle bir güç var yıldızlardan gelen belki belki de aydan ay ışığından ya da ama önemi yok o ışık yüreklere sızıyor sessizce aydınlatıyor ısıtıyor yüreklerimizi ...''

bloğu olmadığı için buraya , benden yazmamı istedi . . .

ağzına yüreğine sağlık canım benim bu yorumun yazımın eksik yanını tamamladı . . .