AYIŞIĞI

AYIŞIĞI
fotoğraf için SERDAR YAŞAR'a teşekkürler :)

26 Temmuz 2009


unutamam diye bir şey yok unutmakistemiyorum var her daim hatırlamak

anılar tomarlarca sayfalara yazılası kadar çok

yazarım seni sayfa safa yetseydi eğer kelimelerim

yazarım çizerim elbet geçer birgün 3 yada 5 sene ne fark eder

yolcuyum yolcusun yolcu derim hep

yol ayrımına girdim dönüşü var yada yok acım büyük

elden ne gelir bunu ben yarattım oda gitti

gitmez sanardım ama kim kalmış ki böyle durup

sessiz kalmayı beceremem hiç bağıra çağıra haykırdım her canım yandığımda

hani diyorum belkide bunlar bana isyanlarımın cezası

büyüyorum öğreniyorum unutuyorum sonra yine hatırlıyorum

nereye kadar sessiz kalabilinabilinir kimlerde kalsın

seviyorum ötesi var mı

VAR ELBET SEVGİNİNDE ÖTESİ VAR

belki sevgi yetmiyor

tek başına anlıyorsun yapayalnız kalınca

sığınacak bir kendin olursun öyle oluca birde allahım sana

! ! !

Hiç yorum yok: